دکتر صد برگ

مجله اینترنتی دکتر صدبرگ

دکتر صد برگ

مجله اینترنتی دکتر صدبرگ

دلم کمی گریه میخواهد

شعر نو دلم گریه میخواهد - shereno.ir

شعر نو دلم گریه میخواهد - shereno.ir

شعر نو دلم گریه میخواهد - shereno.irشعر نو دلم گریه میخواهد - shereno.irشعر نو دلم گریه میخواهد - shereno.ir
,شعر نو دلم گریه میخواهد - shereno.ir
دلـم کمی خـدا می خواهد ...

دلـم کمی خـدا می خواهد ...

دلـم کمی خـدا می خواهد ...دلـم کمی خـدا می خواهد ...دلـم کمی خـدا می خواهد ...
,دلـم کمی خـدا می خواهد ...
خدایـــا! دلم سخت معـــجزه می خواهد...

خدایـــا! دلم سخت معـــجزه می خواهد...

خدایـــا! دلم سخت معـــجزه می خواهد...خدایـــا! دلم سخت معـــجزه می خواهد...خدایـــا! دلم سخت معـــجزه می خواهد...
,خدایـــا! دلم سخت معـــجزه می خواهد...
Panoramio - Photo of دلم کمی گریه می خواهد

Panoramio - Photo of دلم کمی گریه می خواهد

Panoramio - Photo of دلم کمی گریه می خواهدPanoramio - Photo of دلم کمی گریه می خواهدPanoramio - Photo of دلم کمی گریه می خواهد
,Panoramio - Photo of دلم کمی گریه می خواهد
دلم گرفته ، کمی روضه میخواهد

دلم گرفته ، کمی روضه میخواهد

دلم گرفته ، کمی روضه میخواهددلم گرفته ، کمی روضه میخواهددلم گرفته ، کمی روضه میخواهد
,دلم گرفته ، کمی روضه میخواهد
دل بارون - دلم کمی خدا میخواهد

دل بارون - دلم کمی خدا میخواهد

دل بارون - دلم کمی خدا میخواهددل بارون - دلم کمی خدا میخواهددل بارون - دلم کمی خدا میخواهد
,دل بارون - دلم کمی خدا میخواهد
دلم کمی خدا میخواهد - cloob.com

دلم کمی خدا میخواهد - cloob.com

دلم کمی خدا میخواهد - cloob.comدلم کمی خدا میخواهد - cloob.comدلم کمی خدا میخواهد - cloob.com
,دلم کمی خدا میخواهد - cloob.com
خیلی دلم گرفته...

خیلی دلم گرفته...

خیلی دلم گرفته...خیلی دلم گرفته...خیلی دلم گرفته...
,خیلی دلم گرفته...
منوخداودردتنهایی

منوخداودردتنهایی

منوخداودردتنهاییمنوخداودردتنهاییمنوخداودردتنهایی
,منوخداودردتنهایی
دلم میخواهد. - 021cooler-ba.crawlland.ir

دلم میخواهد. - 021cooler-ba.crawlland.ir

دلم میخواهد. - 021cooler-ba.crawlland.irدلم میخواهد. - 021cooler-ba.crawlland.irدلم میخواهد. - 021cooler-ba.crawlland.ir
,دلم میخواهد. - 021cooler-ba.crawlland.ir

  

شعر نو دلم گریه میخواهد - shereno.ir
لطف فرما، کمی از تیشه ی فرهاد بگو ... نتیجه جستجو برای "دلم گریه میخواهد" - تعداد نتایج: ...


دلـم کمی خـدا می خواهد ...
دلـم کمی خـدا می ... شاید دلم هوای همین کیبورد چن ساله ام را ... از قرص کم شده، از گریه ی ...


خدایـــا! دلم سخت معـــجزه می خواهد...
دلم سخت معـــجزه می خواهد ... فقط کمی بی حوصله ام ... تمام خنده هایم را نذر کرده ام که گریه ام ...


Panoramio - Photo of دلم کمی گریه می خواهد
2/8/2011 · دلم کمی گریه می خواهد Selected for Google Maps and Google Earth ... "دلم کمی گریه میخواهد" تنگ شده ...


دلم گرفته ، کمی روضه میخواهد
دلم گرفته ، کمی روضه میخواهد همیشه دلم هوای محرم و ماه رمضون داره ... دوستام مسخره م میکنن و ...


دل بارون - دلم کمی خدا میخواهد
دل بارون - دلم کمی خدا میخواهد - دل بارون ... وقتی دلم گرفت ، زیرِ بازان گریه کردم ...


دلم کمی خدا میخواهد - cloob.com
دلم کمی خدا میخواهد . ... دوست دارم ـــــــ بعد گریه توی روضت آقا ... خدا میخواهد ... کمی ...


خیلی دلم گرفته...
آدمک خرنشوی گریه کنی... ... میشود کمی حرف بزنیم ؟ دلـــــم ... دِلم یک حِس و حالِ خوب میخواهد...


منوخداودردتنهایی
این روزهادلم فقط کمی گریه میخواهد... ... و...راستی خدارایادم رفته بود. کمی اغوش ازجنس ...خدا. دلم ...


دلم میخواهد. - 021cooler-ba.crawlland.ir
اینجا دلم فقط گریه میخواهد من خسته ام ... دلم کمی هوای لطیف میخواهدفقط کمی ...


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.